2009. január 12., hétfő

A Bamberoo

Valójában talán a hordozáshoz elég lenne egy kendő is. Nekük van is kendőnk, nem is akármilyen.Egy csodálatos Girasol. Nagyon szeretjük mindketten. Ha készülök a batyuhoz, Benő Bibó már mosolyog.
Egy másik hordozó eszköz mégis rabul ejtett. Sokat olvasgattam a mamamin az anyukák beszámolóit, tapasztalait. Sokan írtak a mei tai előnyeiről, kényelméről, arról, hogy még a bátortalan apukák is hordozásra adják a fejüket, ha anya beszerez egy ilyen ázsiai származású hordozót. Nézegettem a fotókat, a különböző márkákat megkérdeztem a tapasztalt mamikat, elolvastam Kamcsatka blogját(http://hugipakk.blog.hu/2008/05/21/do_you_bamberoooooooo) és levontam a következtetést : ezt ki kell próbálnom! Le is leveleztük Kamcsatkával, ki is próbáltam. Micsoda kényelem, komfort, puhaság és sportos fantázia. Szerelmes lettem a majmos Bamberoo-ba. Természetesen, mint általában nem a legolcsóbb márkával próbálkoztam először, így a színvonalat már elsőre megadta a választáshoz. El is döntöttem, bár a kendőzést semmiért nem hagynám abba, egy ilyen Mei Tai kell nekem. Szerencsére, drága férjecském látva el szántságomat, nem is próbált meg lebeszélni.
Aztán egyszer csak, hosszas várakozás után megérkezett New Yorkból. Férjecském hozta a postáról, én úgy bontottam ki, mint egy gyerek az ajándékot. Gyönyörű, erős, puha, kényelmes, elegáns és vagány egyben. Nagyban növeli az értékét, hogy nem csak úgy kivette valaki egy raktárból az USA-ban, hanem Edit, az általam választott anyagból külön nekünk készítette, ő maga postázta el nekünk. Annyival többet ér, hogy ez pénzzel ki sem fejezhető. Most már két olyan hordozóm van, amitől sosem válnék meg.

2 megjegyzés:

  1. Szép az új Bambitok. Leljétek sok örömötöket benne :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Tudnál segíteni,akár egy mailcímet elküldeni,hogy-hogy tudnék én is beszerezni egy ilyen bamberoo-t?
    köszönöm
    Andrea
    infokukacbokretasarok.net re várnám a válaszod

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.