2009. január 24., szombat

Pelenka 2.

Új felfedezést tettem. Új pelenkát vettem. Pop-in. Nálunk a sarkallatos pont, mint mindenkinél az éjszaka. Ezért hát éjjel akartam először bevetni. Csütörtökön érkezett postán. Kimostam, mindhárom betétet és a külsőt is. Jaj, de szép és puha az anyaga! A belső bambusz és kis pamut keveréke. Nem száradt meg estére, így segítettem hajszárítóval. Az éjszakai betétet tettem bele, az nagyon vaskos, szegény Bibó meg is lepődött. Fürdetés után adtam rá, akkor már nem szokott komolyabb tölteléket produkálni. De, soha nem mond, hogy soha! Teletöltötte fini joghurt illatú mustárral (férjem hívja így a kakit, mert olyan a szine, mint a dijoni..)

Sebaj, gondoltam, kiöblítem, és később kimosom. Itt ért az első igazi meglepetés: egy kis dörzsöléssel ki is jött maradéktalanul. Sima vízzel! Azta! Ezek után mosás, ecetes öblítés és fel a szárítóra.

Másnap este a vékonyabb betétet tettem bele, hogy Benő ne billegjen. Újabb meglepetés: este 9-től reggel hétig.. SEMMI szivárgás! Nahát, csodapelenka! Vége a papír-tapír éjszakáknak!

Nagyon tetszik. Bár nagyobb a csomag, mint a Bambino Mio, de még belefér a ruhácskáiba.

Azért a BM-ről sem akarok lemondani, annak is vannak előnyei, főleg, hogy vékonyabb az egész pakk. Vettem négy használt, de jó állapotú külsőt. Lesz még hozzá hat belsőm. Plusz remélhetőleg lesz 10 db popin-em is, ha férjecském jóváhagyja a befektetést. És ne feledkezünk meg a Coolababy-ről sem, ami hamarosan megérkezik. Kíváncsi vagyok milyen. Férjem csak "kulabébi"-nek hívja. Hát remélem rászolgál a vicces új nevére.

Itt egy kép a szép POPIN-ről és csodás viselőjéről:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.