2009. március 2., hétfő

Pelenka 4.



Attól függetlenül, hogy nagyon elégedett vagyok a Popin készletünkkel, nem bírom megállni, hogy ne próbáljak ki újabb és újabb pelusokat. Az elmúlt hetekben két új pelust sikerült beszereznem. Az első a csodaszép zsebes BumGenius V3 Butternut színben. Nagyon könnyű Bibóra adni, és nagyon jó a nedvszívása. Az újszülött betéttel bírja az éjszakai bevetést is, bár szoktam bele tenni Popin prefoldot, amivel tényleg csúcs. Hiper nedvszívás és a polár réteg nem vezeti vissza a nedvességet, így majdnem száraz marad a popó. Egyméretes pelenka, így nagyon sokáig jó lesz még, ha nem mosom cafatokra. Nagyon örülök neki, vadi újan vettem egy kedves kismamától.





Mivel nem akarok naponta mosni, és a bambusz Popin belsők elég lassan száradnak, úgy döntöttem beszerzek még pár prefoldot és hozzá külsőt. Popolinit szerettem volna, de jelenleg hiánycikk. Megláttam viszont az édes Bummis külsőket, beleszerettem, és rendeltem egy csomagot. Hat darab prefold és egy külső. A külső méretezése (M) 7-14 kg-ig, de nagyon nagy Bibóra (vékony combik), így rendeltem egy S-es méretűt. Nagyon jó a combgumírozása, kényelmes, könnyen feladható, nekem jobban tetszik, mint a Bambino Mio.

Fotó:



Mostanában kacérkodom a gondolattal, hogy kipróbálnék egy jó gyapjú külsőt, talán egy FiDiNi-t :)

1 megjegyzés:

  1. Szia,
    most találtam a blogodra, és azt hiszem, meg is van az esti programom ;) nekiülök olvasni.
    Megkérdezhetem, hogy meddig tudtátok használni az S-es Bummis külsőket? Most rendeltem én is hármat.

    jusztis.blogspot.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.