2009. április 21., kedd

Mei Tai - Pipacsokkal


Csodás nap ez! Sok dologgal végeztem, amivel szerettem volna, s bár nagyon elfáradtam, várt itthon egy meglepetés, mire hazaértünk Bibóval. Egy nagyon tehetséges mamami társam, Judit varrt nekem egy csodaszép mei tai-t, nyárra. A Bamberoo-t imádjuk, de úgy éreztem kell valami vidám, vékonyka nyári darab. Úgy volt az elején, hogy májusban készül el, a születésnapomra, de mégis, elkészült a névnapomra, egy hónappal korábban! Annyira szép, hogy azt a fotó nem tudja visszaadni. A napsárga és a bordó pipacsok, olyan vidámak, hogy szerintem, még egy hordozás ellenes ember is elmosolyodna, ha meglátná (édesapámnak tetszett).
Bibó szereti. A pántjai bársonyból vannak, ettől nagyon stabil a kötés. A kapucni pedig nagyon hasznos lesz. Ha felhajtom, előbukkan az "Alszom" felirat, ez jól jön majd, ha idegenek meg akarnák tapizni a bébimet :) .
Szóval, annyira örülök neki és így már beléphetek a mei tai halmozók közé.
(.. mert azért még lenne egy-két darab, amit szívesen megkaparintanék ...)

2 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.