2009. december 3., csütörtök

Nekem a Balaton a Riviéra...

Igen, Benő énekelhetné is már ezt, ha ismerné ezt a dalt (és tudna beszélni :) ). Helyette én éneklem, mert Neszka elkészítette a legújabb Bamberoo-nkat, ezúttal egy csatos hordozót(SSC).
A dekoranyag neve pedig ha jól tudom Kamcsatkától származik, ezért hívjuk balatonbambi ssc-nek.
Eddig csak kendőt és mei tai-t használtam és tökéletes volt mindkettő. Azonban itt nagy a sár és hát leérnek a szárak a földre. Így hát úgy döntöttem lecserélem az egyik mei tai-t egy csatos hordozóra. Fájt a szívem a csodás pipacsos Belinért, de nem volt mit tenni (azóta már egy másik Beni birtokolja)...
Itt egy kép, karácsonyi díszbe öltöztetett kandallós háttérrel:

2 megjegyzés:

  1. Szépek vagytok együtt:)Mi még Mt-ozunk a kétévesemmel, igaz, hogy elég gyakran el akar szállni a hátamról.
    Megkérdezhetem, hogy hol vetted a kandallón található gyertyatartót? Nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  2. szia!
    Köszönjük!
    Az nem gyertyatartó, azoknem gyertyák, hanem kis izzók, középen pedig kézzel faragott bányász motívumok. Németországban hagyományosan ilyet tesznek adventkor az ablakba. (mi sokat járunk, barátokhoz, tőlük kaptuk)
    majd, ,csinálok róla közeli képet ;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.